... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 4 april 2009

B-klänningen

Vaknade rätt tidigt, satte på kaffet, in i duschen, tog fram kläder till barnen som vaknade en i taget :) Albin är som vanligt nr 1, undra om han någonsin kommer sova längre än 6:30 !? Man får se det på de positiva sättet - man får mkt gjort på dagen och sen har vi sovmorgon den barnfria helgen... om jag inte jobbar!

Bekantskapen med våran nya familjemedlem går bra, dom är duktiga, tänker på att ta de lite försiktigare än vanligt och försöker tänka på att använda små bokstäver :o)

Maya och Pixie

Här är våran påskpimpade familjeskylt :)

Morfar kom mitt i påskpyntadet... de vart så fint så fint!!


Jag å brudarna åkte till Skärholmen å kolla utbudet på påsksaker, vi hittade en del bra saker :) Vi mötte upp mamma som bjöd oss på en GOD fika - TACK mams! Brudarna LOG i bilen när jag sa de, hennes ögon riktigt klittrade när hon sa - Maaammaa, då är de bara vi bjudaj :o) Maya är då snabb å påpekar att de heter bRudaR ... :)))




Puss på dig husse....


Första riktiga vårdagen igår kändes de som, så HÄRLIGT väder!!! Efter middagen va barnen ute å lekte, Albin och Dite cyklade. Skaffade kompisar på nolltid *pustar ut* lite worried va man ju när vi aldrig sett nå barn sen vi flyttade in i Okt... men, höst = håller sig inne... Nu börjar dom som sagt titta fram och det ser väldigt bra ut! En kille cyklade fram till Albin igår och Danne hörde honom fråga - Heej, vill du cykla med mig?? Såååå sött!!!

Lördag morgon, Albin och Dite är redan ute och cyklar! Jag är duschad-påklädd å nyäten, barnen har kläder på sig och har ätit frukost... Kl är bara 9:40, tycker jag gjort ett jävligt bra jobb :)

Nu ska jag göra mig iordning de sista för att sen ta tåget in till stan, möta upp Jennifer och leta tyg till min B-klänning som hon ska sy! Vi kommer säkert (förhoppningsvis) mumsa en god lunch oxå ...

På återhörande!!

Inga kommentarer: