... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 25 april 2009

Svaren...

Både bra och tråkiga nyheter ...

Hon förstod precis bad jag menade när hon tittade på min hals - jag blev tagen på allvar! Mycket skönt...dom flesta himlar med ögonen och säger att det är i mitt huvud det sitter.

Halsen går inte att få rak, den går inte att operera... de va ju jävligt trist... :( Jag hade önskat/hoppats/trott att man kunde som ta ner huden från första vita "streckvecket" å dra ner det till där halsen börjar å ta bort den hemskt fula delen där emellan.

Du har utstående ögon och tunt hår - har du kollat din skölkörtel frågade hon. Du har "för stor" hals för att ha gjort en fettsugning. Detta är inte bra... Hon frågade om jag blitt utredd för skölkörteln sen jag va 6 år men de har jag ju inte, de tyckte hon va BEDRÖVLIGT! Så nu ska få komma till en hudläkare, den 15:e maj för att kolla om det, förhoppningsvis, går att få bort missfärgningen... och det är jag ju glad för om så kan bli.
Hon skickade remiss så jag ska göra ett ultraljud och en datortomografi på halsen ...

Min finaste vän Anna sa, det är ju bra iaf, hälften vunnet kan man säga ... eller så är det som om jag bara skulle få operera ena bröstet :) Härlig parallell *pussardig*

Utstående ögon?? stora ögon vet jag ju... men utstående?? Kände mig som hon som kunde pluppa ut ögonen 11 mm när hon sa de ...
Hon trodde att det kunde ha med min övervikt att göra oxå... har du försökt att banta frågade hon ... HAHAHAHAHAHHA ... naaae, aldrig!!!

Jajaa... jag lever, mår bra, har en underbar fästman, fina vänner och 4 underbara å friska barn ... vad har man egentligen att klaga på !?

1 kommentar:

Syster sa...

Hej vännen.
Vet inte man ska säga: hoppas de hittar något på sköldkörteln...:/
Men jag vet ju att man hellre vill att de ska hitta något fel som går att göra nåt åt...
Pussar dig