... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 5 april 2009

Kalassöndag

Idag har det varit kalas för heeela slanten. Danne fyller i Påskhelgen men då är många borta vilket gjorde att vi hade fikat för honom denna helg istället. Dessa stunder trivs jag bäst - med alla nära och kära samlade!!


Efter kalasandet var det dags för Albins belöning - han ville åka till heron och bowla ... Vi käkade först, tittade och kommenterade massa människor. En familj som satt bredvid oss kunde inte uppfostra sitt barn tyckte han då den lille killen skrek mesta delen av tiden. Varför talar dom inte om för pojken att han inte ska skrika sådär undrade han :) jag kunde faktiskt inte annat än hålla med!

Mina goa skitungar!!


Här är tyget som Jennifer ska sy min klänning av... Köpte lite pärlor och band oxå, jag har en känsla av att det kommer bli väääldigt väldigt bra :) Vi käkade lunch på en uteservering - MUCHO najs. Här har vi hittat ett riktigt guldpar, så himla mysiga människor!



Måste ju visa hur fint de blev i köket när det va klart ... Idag efter fikat är de ännu finare med alla vackra blommor som släkt å vänner kom med!!
Tack för en supermysig dag... ingen nämnd ingen glömd!
PUSS på er...



1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Linda!

Har hittat hit till din blogg, mycket trevlig läsning! :)

Syrran ska gifta sig i sommar o jag undrar vart du ska få din klänning uppsydd?

Ha det bra!

Kramis