... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 23 april 2009

Glatt glatt...

JAAAG körde till Vällingby idag *mallig* För er som inte vet vars de ligg så är de en braaa bit från Skärholmen vilket mitt körkort egentligen slutar :o) Jag hade lite pannknack och stela axlar när vi kom fram men ack så stolt jag va över mig själv :)
Vi åkte till Jennifer och Håkan för mått och provning då hon håller på att sy min bröllopsklänning = mycket lyckad kväll :))))
Hon är ruskigt duktig!!

Jag fick beröm på jobbet idag vilket oxå är väldigt trevlig!

Barnen va glada och hade kompisar hemma, vi käkade Tacos vilket alltid är väldigt gott :)

Igår gick jag till Tullinge med Albin cyklandes bredvid mig, han va jätteduktig! Den vägen skulle jag vilja gå själv, i rask takt och med bra musik dunkandes i öronen. Som ni då kanske förstår har jag äntligen fått tummen ur och kommit igång med träningen!!! Yaaey :) Denna gång ska jag däremot inte gå ut för hårt i början - Dannes teori är att det är därför jag alltid blir sjuk efter 2 veckor.... Kroppen får typ frispel :)

Imorgon klockan 12 ska jag få veta om mitt liv helt ärligt kommer att förändras eller inte. Får jag ett positivt svar kan ni aldrig ana hur mkt det betyder! Min hals, den förbannade äckliga fula hals som förstör ALLT... Dom säger att män tänker på sex var 7:e minut, iof säkerligen i positiv anda - tänk jättetvärtom x 100 och varannan minut. Att fantisera om att ev kunna få en rak hals, en enfärgad hals, även på sommaren ... att inte behöva sminka den varje dag, att inte ha sjal för att inte förstöra helheten. Att inte behöva/vilja ha ett brett "halsband" på dagen B för att känna sig så fin som möjligt... Att inte behöva tänka på vad människan mitt emot mig tänker om min hals - vilket dom gör, omedvetet?! Min hals tillhör inte min övervikt, det är de ingen som vet, det kan man ju heller inte säga till alla nya människor man träffar... ja, imorrn kl 12!!!

Imorgon på kvällen ska jag, Danne, mamma, pappa, Lena och svärisarna in till Cirkus och kolla på Elvis med Glada hudikteatern, det ska verkligen bli kul!!!

Nu lite alfapet innan jag myser ner mig i den renbäddade sängen!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, du minns väl hur vi ALLA tänkte på din hals i Halmstad fast vi visste inte att vi gjorde det MEN vi gjorde det....allt enligt dig ;o) PUSS

Syster sa...

Lav ja!