... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 9 april 2009

2 dagars ledigt

Ledig imorrn och på lördag - såååå skönt!! Först sovmorgon (fan, glömde säga de till barnen *s*), sen ska vi ha en mysig frukost. Efter de ska kidsen badas och göras påskfina...När dom är glada och uppspelta för att åka till morfar och Lena å leta påskägg talar jag om att dom ska städa övervåningen först ...hehe *gnider mina händer* Nejdå, så farligt är de inte...men de ska städas - saker uuungefäär överallt!



Hon har massa vårtor på magen mamma ... :)

Kvällsturen med Pixie...


Maya visar hur man poouusar :)






Idag åkte vi och köpte skyddsnät, INNAN de händer en olycka. Mycket uppskattat, dom längtar till i morgonbitti så dom kan fortsätta hoppa :)



Jag åkte till Skärholmen efter jobbet för att hitta underkläder inför dagen B, de va fan lättare sagt än gjort :/ Fint-bekvämt-önskvärda funktioner-bra priser går icke ihop!! Nästan inget av dom gick faktiskt ihop. Om de va fint och rätt bekvämt så fanns inte funktionerna, när funktionen va bra blev priset hutlöst, snyggt byttes ut mot mormors gamla avlagda och färgen fel ... Jag blev ju tvungen att välja.
Några låtar på GH tog jag och sonen...nu har han avanserat upp till Medium! Snart rockar vi fett båda två ;)
Efter att dom hoppat länge på studsmattan så tog de ungefär 4 sekunder så snusa dom sött i sina sängar :) Bra sömnmedel... Dom kommer kanske ha träningsvärk i morgon tom?? Det dom roade sig med på mattan ikväll va dom hoppade runt i ring, Albin började att hoppa ner på rumpan - räkna 1 och upp på fötter igen. Maya ner på rumpan, räknar 2 och upp på fötter igen. Alla hoppar hela tiden runt i ringen samtidigt ... Dom gjorde till 100, därför jag tänkte lite träningsvärk imorrn kanske :)
Jag blev trött av att titta på ;)
Gonatt....





Inga kommentarer: