... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 30 april 2009

Valborg...

Frågade Magnus om vi fick ta barnen ikväll redan men dom hade planer :/ Det är ju som lite mysigare att titta på elden med dom :)

Snart kommer älsklingen hem och sedan ska vi vidare till Cissi å Jocke i Tullinge, det blir en lugn å skön kväll där då magen inte riktigt är bra än. Jag har fått i mig lite frukost och lunch idag och inte alls samma smärta efteråt *skönt* Kanske kan vi sitta tillsammans å mysa ute i solen en stund innan vi åker - bara ha lite kvalitetstid tillsammans!? Bara vara ...

Har putsat fönstrena å bytt gardiner i köket och vardagsrummet - deeet behövdes verkligen kan jag säga...ujuj....

Kanske ska jag vika ihop tvätten innan han kommer hem. Jag ställde ut torkställningen så den skulle torka snabbare i solen ... hmm, bara vällte hela tiden :) Får nog köpa nya snören till vindan och nypa fast dom där istället...

Inga kommentarer: