... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 28 april 2009

Orkar inge mer

Känns väldigt tjatigt men det som är just nu är magen ... Hade ont i morse så jag tog bilen till jobbet. Chefen märkte på en gång att det var nåt (kanske att jag knappt kan gå upprätt är en hint?!) Jag ringde och fick tid hos läkaren kl 11...efter nästan 2 timmars undersökning stod han fortfarande som ett frågetecken. Han kunde inte svara helt enkelt. Han skrev en remiss och ett brev med allt vi gjort som jag ska ge till dom på akuten, för dit tyckte han att jag skulle åka ikväll om det inte gett med sig ... å det har de ju absolut inte gjort :( Hade tom feber idag å de har jag nästan aldrig, kanske 4:e gången!? Jättehuvudvärken och en 100årings kropp känns de som :/
Innan så gav sig värken lite när jag satt ihoptryckt eller låg i fosterställning, nu tycker jag livet suger hur jag än har kroppen... Tänk så många önskningar man har när man är frisk - jag har bara en nu kan jag lova ... FÅ BLI FRISK!!!
Om jag åker till akuten, vad gör dom då? Stoppar ner i en slang i halsen för att kolla magen?? Mer sprutor? Säkerligen nånting hemskt och smärtsamt iaf ... sällan undersökningar är "goda"...
Ok, stanna hemma då å fortsätt ha ont ... Ne, de vet jag ju inte är ett bra alternativ .. men ... usch!!
Får ringa syster yster å kolla om hon ka ha Pixie ...

2 kommentarer:

caes sa...

Hör av dig om det e något jag kan göra! Kraaam <3

Elin sa...

Tänker på dig. Låter jättejobbigt det där och jag hoppas hoppas hoppas du må bättre snart! Stora kramen!