... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 27 april 2009

Jag gjorde de!!!!! X 2!!!

Sån skööön känsla - jag GJORDE de!! Jag klarade av tandläkarn... Vilken seger! Inte bara att jag gick dit, inte svimmade eller kräktes - jag gjorde allt på en gång så jag kunde sen gå ut och ÄRLIGT avboka nästa tid för att allt va färdigt *doingiamthebestdance* Sparade mig 1600:- oxå...



Väldigt rofyllt...

Såhär glad blir man när man får StarWars-grejer i födelsedagspresent


ÄNTLIGEN är den gjord... tänk att jag va till tandläkarn och gjorde denna samma dag !?


Min fina Maya är redo för en mammaåmayadag :)




Min fina syster yster .. om ni tittar ordentligt ser ni hennes SJUKT höga klackar... Undrar just om hon hade dom på tjejträffen kvällen efter?? :)



Min jävla mage krånglar fortfarande :( Jag trodde de hade gått över imorse... iom fastandet inför tandläkarn fick jag inget äta, åt först kl 13 och strax därefter fick jag jätteont i magen. Tog en samarin, åkte till S-tälje med Camilla (världens bästa stöd och fyller år idag *hurraaa hurraaa hurraaaa*) för att sätta nålen i läppen :) Då hade samarinen verkat och magen va rätt så lugn. Jag vågade inte käka nåt vid middagsdags och eftersom det inte är barnvecka gör man lite som man vill ... Vid 20 tog hungern överhanden och jag åt tomatmacka med yoghurt - jätteont i magen igen :(( Tog en samarin men nu snart 2 timmar senare har jag fortfarande ONT.... Får väl ringa vc imorrn å höra vad dom säger
Tänkte premiärcykla till jobbet imorrn, får se hur magen är dock. Tänker inte inte ha bilen om det blir värre under dagen och jag måste åka hem. Eller så gör jag så att jag inget äter å kan då ta cykeln !?

2 kommentarer:

Syster sa...

Vad duktig du var!!!!
Med tandläkaren menar jag... :0) Det andra vette sjutton. HAHA

Nä, jag hade inte skorna på mig på tjejträffen. Kom på att jag är gammal och efter att ha suttit en hel kväll skulle jag nog inte ha fått på mig dom eftersom fötterna svullnar.
Kraaaaam

caes sa...

Jag tycker du är superduktig, med BÅDA grejerna ;-) haha

Snart klår du vem som helst i kaxighet *s*

Pusspårej