... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 31 mars 2009

Pixie

Detta är världens sötaste lilla Pixie....

Danne frågade, bönade å bad ... Svaret blev nej NEJ neeej, ingen Staff!! Olika omständigheter gjorde så att Pixies tillfälliga husse sov hos oss och jag träffade då henne - Mitt hjärta brast!!



Den söta, snälla, gosiga, smidiga, böjbara lilla hund... Halvrädd då hon inte haft en lätt start. 10 månader är hon och vi är 4:e (och sista) hemmet. En hel del som varit dum mot henne :( Men nu är det slut me de!! Barnen blev jätteglada, dom längtar verkligen till på fredag :)

Mamma (som är mest hundrädd) har varit här och träffat henne, tror nog att Pixie kom rätt nära hjärtat, hoppas verkligen det iaf!! Åsa och Steffi va här igårkväll - succé :o) Värre med Malin dock, jag trodde bara hon va allergisk mot katter....men det är tydligen alla pälsdjur :( Jättetråkigt!!

Appropå Steffi så ska hon till Gävle tror jag de va, på lördag och sjunga för Idol ... *ALLA HÅLLER TUMMEN*


På återhörande!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

se där...visst e det mysigt med hund :-) hon e jättesöt.... jag ska åxå till IDOL fast i malmö den 18 april... för andra gången..jag var där 2007 med :-) en fantastiskt rolig upplevelse kram på dig från skåne

Anonym sa...

vilken sööööt hund!!! lycka till men nya familjemedlemmen!!!! Kram Vickan