... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 6 mars 2009

Barnfredag...

Dom här fredagarna gillar jag SKARPT :) Visst är dom barnfria fredagarna oxå sköna ibland men dessa tar lätt 1:a platsen. Danne måste tyvärr åka upp ikväll efter jobbet och hämta Dite istället för igår som vi brukar, Dite hade teater i skolan som hon självklart inte ska missa.
Lite kan jag väl känna att hon visst kan missa den, bara så vi kan ha en fullfamiljbordad Let´s Dancekväll :) *skojar bara om nån trodde nå annat* Dom hinner förhoppningsvis komma hem innan 20 - trampa på gasen ;)

Albins kompis Leos mamma ringde igår och frågade om han fick följa med hem efter skolan idag, det är lika konstig känsla varje gång ... oj, följa hem...hundra tankar går genom knoppen... För att?? Klart han ska följa med en kompis hem å leka. Jag hinner inte riktigt med alla gånger, han fyller ju faktiskt 7 år nästa månad. Hämtar honom 19:30 så jag får ju fortfarande min Let´s Dancekväll :)

Pappa och Lena kommer ikväll, de ska bli mysigt, väldigt länge sen dom va här, särskillt Lena. Pappa ska friseras i salong á la linda och sen ska vi mysa till tv:n framför "öppna spisen". Vad har man egentligen att klaga på?!

Lördag - kalas, Söndag - kalas... Dags att sätta upp jagskainettanåkakorbullarellertårta-fightingspiriten nu :)

Imorrnkväll ska jag hem till Malin där det vankas homeparty med 11 tjejer - ujujuj... ;)

1 v och 3 dagar har vi nu pulvrerat och jag måste säga att det går BRA, Danne är SKITDUKTIG!!!! Klart han fantiserar hej vilt om mat ibland i alla möjliga konstilationer (stavning??) och han tycker om allt han aldrig tyckt om förut bara för att det är mat :) Men totalt rätt inställning och jag är SÅ stolt över honom! Detta kommer gå jättebra!!
Han har gått ner 5 kg och jag 2.3...
Han är verkligen mitt allt, han är alltiett... Min bäste vän, livspartner, dr phil, älskare, kock, ståuppare, spaproffs... Jag är verkligen lyckligt lottad!! Tack älskling för att du finns i mitt liv!

Nu ska jag ta mig i kragen å komma in i matchen, hitta de där vi pratade om...

Handla för veckan och invänta mina älskade barn!

Tänk om, tänk nytt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Dax för uppdatering kanske? ;-) <3