... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 27 februari 2009

Äntligen helg...

Nu har jag bara kvällen kvar att jobba så är det helg sen - Nice! Skulle ha jobbat 9-21 både lördag och söndag men har tatt semester. Danne ska ut till landstället med Zacke så jag ska till mamma med B-lådan för lite snickeriverkstad i helgen :) Måste få dom klara, dom ska ju snart iväg är det tänkt...

Danne har börjat sin pulverkur (i onsdags) eftersom det nu bara är 2 veckor kvar till op, jag kör tillsammans med honom. Igår hittade jag Thaisoppa så man får dricka varmt nångång oxå, den va faktiskt ganska ok, eller, jag va så jävla hungrig så allt hade nog varit gott :) Har hört att det finns Sparrissoppa att köpa på apoteket oxå så de ska jag kolla upp, det är ju ändå 2 veckor vi ska göra detta...

Nu har huvudvärken kommit tillbaka (kanske för att jag sitter vid datorn?!?), hoppas jag snart får ett sms från Specsavers att glasögonen kommit och HOPPAS att det bara är därför jag har sån huvudvärk. Om den fortsätter efter jag fått glasögonen, vad gör man då?? Finns de nya skallar att köpa på Blocket måntro??

Barnen är i Backe, antar att dom har de jättebra, ska ringa dom idag... Det va Albins sista ord när jag lämnade dom, glöm nu inte snälla mamma att ringa oss :) Vadå, jag glömma?!?!?! Må hända att mitt smeknamn från kakhalvan är Doris och att jag glömmer en hel del, men mina barn tillhör inte den glömskan :)


På återhörande...

Inga kommentarer: