... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 16 februari 2009

Lediga dagar

Såååå skönt!! Vaknade av mig själv i morse strax efter 9, gick upp å gjorde frukost. Satte mig framför datorn å läste aftonbladet och kollade FB :) Chattade lite med vänner och hoppade sen in i duschen. Slängde in en maskin tvätt och vek den som hade torkat, tömde diskmaskinen och ställde in de skitiga så lite nytta har jag gjort idag =)

Åkte till Skäris för att handla lite på Panduro till inbjudningskorten, fyndade en reaklänning på Indiska oxå :) Va ju synd att den skulle ligga precis bredvik Panduro, kaaan man ju inte bara gå förbi!

Svängde förbi jobbet på väg hem då jag har beredskapen i 2 veckor = stay at home...

Malin kom förbi och vi invigde kaffemaskinen. De blev ju bra till slut iaf... :)) Hon provade även dansmattan...nja, man kan inte va bra på allt raring :))

Imorrn är oxå en ledig dag, niiiice. Ska nog pyssla med korten på förmiddan, eller jag SKA göra de... Ska bara åka å fika med Maria i Farsta först :))) Gör korten lite senare...

Käka ute å bio med älsklingen blir det imorrnkväll .... hmm, när ska jag då hinna pyssla kort???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul me bloggen Linda! Du har en trogen läsare:)
Kram Sandra!

Lindy sa...

Tack för de, tack för de :o)

Anonym sa...

Skoj med blogg!!!! kram Vickan