... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 26 november 2008

Onsdag

I måndagskväll åkte jag å älsklingen in kommunalt till stan för att shoppa lite, de va jättemysigt - sitta framför varandra å bara prata... de va väl mest min käft som gick :) Vi hade ju haft en enorm planeringsdag med annorlunda innehåll som jag va tvungen att få ur mig till honom. Resan in till stan har nog aldrig gått så snabbt... När vi kom fram till affären var det avspärrat för handelsbanken hade blivit bombhotat, vi fick bra service och vi va så gott som själva där inne. När vi skulle betala så hade dom släppt upp och folk började komma in , då säger Danne - Gumman, ringer du igen :))) Då skrattade han bakom kassan hjärtligt och så fick vi 10% på hela summan -500 kr och han sa, bara ni inte ringer hit :)) Humor - härligt...

Igår blev de vattengympa och sen hem till mamma, det va riktigt mysigt ... jag har helt klart världens bästa mamma!!!!

Idag var det vägning och mätningsdax, upp 1 hekto och eftersom jag mäter mig på 7 olika ställen är det svårt att bara säga minskat 4 cm ... men de va - på dom flesta ställen iaf, inte mkt men iaf åt rätt håll ... Blev lite, men va faaan, först men så är det bara att acceptera och fortsätta kämpa. De kommer ju hända massa framöver!!

Idag blev de ingen träning alls för jag sov till 12!!!?? Har jag inte gjort sen gud vet när, men skönt var de iaf :)
Nu börjar jag jobba om 50 minuter så måste jag sätta fart, sitter fortfarande i nattskjortan ;)

På återhörande!!

Inga kommentarer: