... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 3 november 2008

Måndag


De kan verkligen inte ha blivit en bättre kväll... Dom som inte kom missade något helt klart, man får se de så. Sen att vissa inte svarade ens, vissa som skulle komma dök aldrig upp är dålig stil men ska inte ödslas nå mer energi på - punkt slut!



Så roligt att alla verkligen hade lagt ner möda och besvär för att bli så bra som möjligt - Kärlek till er alla!!! Jag ska erkänna att jag pratade med urban där på slutet vid halv fyrarycket med Dannes "hjälp" :) Mådde MKT bättre efter de...

Summa av kardemumma - Jättehärliga bilder och fina minnen!!
Får av nån anledning inte till nå fler bilder !? Kanske bara kan lägga in 2??



Dagen efter va inte så farlig som jag befarade :) Danne hade städat undan allt på natten *prisa dig* så de va mest dammsugning som behövdes... Barnen kom på eftermiddagen å så var de full rulle igen :)


Hämtade ut min nya medicin idag, 30 tabletter 194:-!!!!! SJUKT dyrt... de va provförpackning, om dom sen är bra ska jag hämta ut 100 åt gången å de hamnar på den nätta summan av 557:- Om dom inte ger verkan å jag måste ta 2/kväll, då räcker det inte länge :( Jaja, jag måste ju ha dom som Danne sa, kosta vad de kosta vill men lite trist är de!


Andreas följde med Albin hem, första gången han tog hem en kompis och de märktes att han va stolt över vårt nya hus :) De va kul... Danne lagade jättegod middag: Kycklingfiléer i svampsås med ris!! Andreas älskade svamp sa han och ville smaka såsen, då fick han med sig Maya och Albin oxå :)) Albin tyckte mkt om de medans Maya ruskade lite på huvve :) Hon va duktig som smakade iaf! Alva kan som vanligt ev dö om hon smakar nåt :))


Efter jobbet va jag duktig och tränade - själv!! Extra duktigt då när ingen peppade iväg mig :) På onsdag ska jag på vattengympa, torsdag simma i jobbärende *skitbra* och fredag morgon simma mellan 8-9... Det är planen iaf :)) nu har jag gjort en dag - vackert så och fått en fin stjärna i allmanackan på väggen i köket.

Nu måste jag hoppa i säng...
På återhörande!!

Inga kommentarer: