... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 17 november 2008

Måndag

Apt började dagen, blev mkt bra bestämt... Gläntan har utmanat oss på SBS, from 1:a dec - 31:a jan, vem som gått mest steg. Vi ska få stegräknare från jobbet och det utlovades fina priser :) bla till den enskilda människan som gått mest och till arbetsgrupp... Vi SKA vinna :)
Vi firade Stefan som fyller 50 nästa vecka och är då i Brasilien, massa tårta, bullar å kakor :/ Jag satt där med mina mandariner och pulver :) Efter de hade jag medarbetarsamtal i 2 timmar med chefen, gick bra!

Danne skulle hämta Albin på skolan för jag hade utvecklingssamtal om Maya 16:30, mkt samtal blev de idag... Han blev dock dålig under dagen så jag flörtade snällt med Mayas gamla fröken där brudarna skulle va under samtalet om Albin oxå fick vara med, de gick så bra så ... På samtalet var de iaf bara en massa plus *stolt* Precis som genom hela avdelning 4 - Maya är ett föredöme för dom andra barnen, hon är så duktig och snäll - på allt *ännu stoltare* Hon får tydligen med hela gruppen på olika lekar och det hade dom aldrig varit med om att nåt barn ur deras barngrupp har fått innan jul och inte av en tjej så de va ju kul... Hon är inspirerande min Maysan :))

En väldans massa samtal som sagt så tiden sprang iväg så jag hann inte träna :( Men imorrn om älsklingen mår bättre tar han hem barnen så jag får vattengympa mellan 17-18.
Pulverveckan är även slut imorrn så imorgonbitti ska de visa sig på vågen om jag gått ner något!?!?!? Katri på jobbet tror 3 kg, hoppas för guds skull att hon har rätt :)

En jobbarkompis till Danne kom över ikväll för att kolla på pannan/golvvärmen å det är tydligen nå knas :( Skönt är väl att vi inte är totala jubelidioter som inte fått till nån särskilld värme i huset (förutom mina älskade 83 ljus *s*) men mindre tråkigt då de säkert kommer kosta :/ men men... så är det väl att bo i hus ...

Till nå helt ljuvligare är att min Anna å hennes Max kommer ner över nyår :))) Hon har fått semestern beviljad. LÄNGTAR!!! Som det ser ut nu blir det 5 vuxna och 7 barn som ska fira in de nya året och sova hos oss... Mucho najso!!!!

Nu kudden - på återhörande!!

Inga kommentarer: