... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 1 november 2008

Lördag = Maskerad/inflyttningsfest!!

Ikväll smäller de :) Längtar galet mycket... de ska bli Så roligt! Alla barnen är nu borta hos vardera vakter :-D... Albins första ord i morse var - vad jag har längtat efter den här dagen, när jag ska vara med mormor och sen sova där :)

De mesta är städat och undanplockat, undra egentligen varför man städar idag då det är imorrn som man verkligen måste städa!?

Mamma köpte ljushållare åt mig med sugproppar som jag ska sätta ovanför/runtom badkaret, de som ska fästa så bra på kakel *grymtar* dom bara ramlar av hela tiden :( Vågar ju inte tända dom å sen ramlar de ner i badkaret med massa stearin... SURT!!

Stackars pappas Lena glömde sin väska på tåget igår, och som alla vet har vi ALLT i väskan :/ hela vårt liv!! Dom ringde runt till alla möjliga ställen igår för att ev få nå svar men får 2008 inte veta nånting för att det är helg?? Om man har livsnödvändig medicin i väskan då?? På måndag kl 14 kan man ringa dit inlämnade saker hamnar och förhoppningsvis är det en snäll och ärlig människa som hittat väskan!

Alva hade tappat ett örhänge på dagis i onsdags, va jätteledsen över de stackars lillpiga :/ Magnus tänker inte då att han ska köpa nya för att sätta dit så när jag försökte sätta dit nya igår hade de nästintill växt igen... Hon va jätteduktig å sa nästan ingenting då jag tryckte in örhänget. Söta små nallar blev de! Glad tjej igen :)

Nu ska jag göra lite nytta :)

På återhörande!!

Inga kommentarer: