... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 24 november 2008

Måndag

Helgen gick ganska fort trots att jag jobbade, 9-21 både lördag och söndag... I fredags va jag som sagt ensam, kollade Idol och käkade godis !!! Himlans gott :) Märkte att jag fort blev nöjd, lite märklig känsla...så magsäcken måste nog anpassa sig relativt snabbt!? Fick dock lite dåligt samvete så kl 7 ringde kl på lördagsmorgonen å de va bara te å hoppa upp på cykeln, 1.5 mil gjorde jag... På lördagskvällen när jag kom hem käkade jag en lussebulle och lite mer godis med älsklingen då vi tittade på en film :/ Ångest - cyklade 1.5 mil även på söndagsmorgonen...
Idag hade vi planeringsdag 8-16 och sen skulle jag å Danne in till stan så jag visste att jag inte skulle hinna träna, då klev jag upp kl 6 *gäzp* och cyklade 1.6 mil... Känslan när man står i duschen efteråt är så fruktansvärt skön!! Man känner sig så fräsh, pigg och glad... Det är en härlig start på dagen faktiskt när allt är färdigt :))
Idag har jag skottat oxå, x 2 ... När jag kom hem från planeringsdagen tog jag spaden direkt... de é bara å göra´t, eller hur hunny ;) När vi sen kom hem ikväll var de lika mkt snö igen. HOPPAS de ligger kvar till helgen så ungarna kan leka!!


På återhörande...

Inga kommentarer: