... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 15 november 2008

Lördag

Vad har hänt sen sist!?
Jag kör pulverdiet 1 vecka för att få bort dom första 2-3 kilona och komma igång.
Började i onsdags och det går bättre än vad jag trodde, lite tråkigt att måltiden är avklarad på 5 sek och att jag bara dricker men är inte så hungrig som jag trodde jag skulle vara.
Äter frukt mellan som jag inte gjort förut så än så länge går det bra. Igår när det var barnfredag så gjorde vi iordning en varsin nachotallrik till middag, den kunde jag INTE hålla mig från så de åt jag, GUD så härligt de va att tugga :))) 4 dagar kvar av detta så får vi se om de märks nåt på vågen.
I tisdags så ordnade de sig med jobbet så jag vattengympade 1 timme, Barnelius är så himla snäll!!! I onsdags så tränade jag 1.5 timme på gymet- själv *stolt* Danne hade gjort iordning massa bra träningslåtar på min telefon så det va nog därför de gick himlans bra att träna så länge och själv. Nu har jag vilat 2 dagar så det är bara te å hoppa upp på cykeln å göra en mil...

Idag ska vi baka lussebullar, ev lite pepparkakor om ork finnes :) Ska jag använda matberedaren jag fick av älsklingen... Lika bra att göra dubbel sats på en gång då man är i farten, räcker det till jul å nyår.

Danne ska försöka få till projektorn med duk å allt vad de innebär, ev att Jocke kommer å hjälper, Cissi å barnen kommer över sen å käker med oss om jag fattat allt rätt... Sen tror jag nog att de blir en film på stora bioduken för barnen :) Ska bli kul å se deras miner...

Nähä, de här går inte, nu har jag druckit upp min frukost så nu väntar cykeln!!

På återhörande!!

Inga kommentarer: