... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 19 november 2008

Onsdag

Vågen visade -2.7 kg :) :) :) Mycket mycket nöjd blev jag! Ikväll fick jag ett måttband av mamsen så Danne har mätt alla mina hemska ställen :/ De va fan ingen trevlig läsning... Ska bli spännande å se nästa onsdag om de hänt nåt där.

Igår hämtade jag barnen på dagis och skola för Danne va hemma å sjuk, lämnade av dom och åkte till vattengympan. Nu hade ju han godkänt de såklart så ni inte tror jag är världens hemskaste människa :) Idag efter jobbet åkte jag ner å tränade på gymet, gjorde 7 km på Orbitrec:en och så gjorde jag 35 minuter på löpbandet. Visste att jag skulle vilja fika lussebullar med mamma ikväll så jag gick extra fort för att riktigt ta ut mig och förtjäna dom :) Gjorde lite över 1 mil allt som allt.... Imorrn blir de lugnt, kanske cykla hemma på kvällen och på fredag efter jag lämnat ungarna simmar jag... Jobbar 9-21 både lördag och söndag så då känns de inte som jag kommer hinna nåt annat :/

Danne ringde servicekillen angående golvvärmen och en tekniker kom över nästan på en gång - SÅ ska de va... de va iaf knas på de som jobbarkompisen trodde, det byttes ut så snart får vi en söt liten räkning på de, varmt å skönt är det i huset nu iaf :)

Nu kommer räkning på räkning i brevlådan oxå, tycker inte riktigt om den här tiden i månaden...de va ju inte länge sen jag betalade !?!?! Nu måste jag lägga in nya... Tänk om de kunde va räkningsfritt runt Jul!?!?!

Nu går ryggen snart av och ögonen i kors så nu är det dags...
På återhörande!!

Inga kommentarer: