... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 11 november 2008

Tisdag

Helgen gick i ett nafs, som vanligt när det är trevligt! Vi kom ner fredagkväll, lagom till att se Lars åka ur Idol... Mot Robin E??? Hade han åkt vore jag nog tvungen att bojkotta programmet! Väldigt trött Linda gick ganska snabbt i säng, Malin blev mer eller mindre tvingad då Edwin hade sån hosta :/ Resten av folket, den "riktiga" familjen :))) satt uppe till 2:30...
Dags att åka till Ullared - NetonNet för att köpa väggtv:n, jag å Gill tittade på kön till Ge-Kås !?!?!?!? Jag sa att hon måste sett fel för den gick åt fel håll, nähä då, den ringlade sig runt husen för att sen gå tillbaka mot Ge-Kåshuset... Ni kan inte ana denna kö!!!! Vansinnigt lång... å där stod dom??? Människan längst bak tex, kan ju inte komma in förrns på eftermiddagen, om ens då!?!?! Har man åkt buss från Kiruna eller dyl är de ju bara te å ställa sig i kön å gilla läget!

Jag tog mig en sovtund när vi kom hem, RIKTIGT skönt... Malin bakade lussebullar så jag fick smaka lite deg - Mmmmmmm :))) Jag ska baka med kidsen till helgen!!! Hm, jag bantar ju?? Jaja, de ordnar sig ;)

Jag och svärmor tävlar from idag, den som först gå ner 10 kg! 1:a mars har vi satt som datum, jag måste vinna :)) Sen har jag 8 kg kvar till mitt första stora mål som jag då ska kämpa bort från mars till aug då den stora dagen är... Appropå de måste jag komma ihåg att ringa runt lite idag!

Söndagsförmiddagen åkte Malin med fam hem, vi röjde upp, gjorde oss iordning och åkte sen till Fyndavaruhuset i Falkenberg - hittade jättemånga fina saker!! 3 tavlor till trappen, salladsskål, presenter, julpapper och ljuuuus :)))
Vi grillade när vi kom hem, brasan lyckades jag få fjutt på ... med lite hjälp från älsklingen :) Efter kollade vi på nyaste Idiana Jones, på den nya tv:n och stereon till - svärisarna va så nöjda :)

Ikväll jobbar jag, ska gå kurs först 13-16, Hot om våld... Danne jobbar oxå! Vattengympa mellan 17-18, skulle väldigt gärna gå på den, får se hur de funkar med jobbarsakerna ikväll...

Nu måste jag öka på här, ska träffa hon jag är KP åt om 15 minuer....

På återhörande!!!

Inga kommentarer: