... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 7 november 2008

Fredag...

Helg, helg, helg ... SKÖNT!! Denna helg jobbar jag inte :)) Ikväll åker vi nämligen ner till Halmstad med svärisarna där Matte, Malin å barnen väntar, ska bli så skönt å bara göra INGENTING... Ska sova, pilla naveln å äta lussebullsdeg :)) Kanske Ullared med älsklingen, de visar sig.

Igår vattengympade jag via jobbet 1 timme, de va riktigt jobbigt kan jag säga men härligt trött efteråt... imorse 7:45 simmade jag ... men NU är jag enbart trött :)

Jag har bäddat ur ungarnas sängar, vattnat blommorna, tvättat 2 maskiner, plockat de vanliga, städat badrummet ... så nu är vi nog redo att åka hemifrån :) Mysigt att komma hem till fint...

Nu ska jag försöka installera nåt som ska få in massa braiga låtar från datorn till telefonen ... *harkel* Jaja, kan ju inte bli mer än total katastrof...

På återhörande!!

Inga kommentarer: