... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 30 oktober 2008

Torsdag...

Gjort en massa nytta på jobbet idag, kände mig så duktig när jag slutade! Åkte direkt till tåget där jag skulle möta upp min Eva för sällskap in till stan...så påpassligt trevligt! Vägen dit in har väl aldrig gått så fort :) Väl där fick jag springa till plattan där Anna väntade...åh min Anna!! Hon är så fin! VARFÖR bor du kvar uppe i ingemansland!?!?!? Frida hade glömt att hon skulle på premiär så tillsammans med henne fick vi 45 min tyvärr, innan vi kom fram där hon va blev de nog bara 30 min... REGN :( Dygnsura satt vi på Waynes Coffé å surra... Då hon skulle på gala efteråt va hon SÅ fin!!

I regnet gick vi sedan och funtade på vart vi skulle äta ... Pizza Hut ?? Jag bantar ju .. men Anna tycker ju inte om nån annan mat så då är de ju klart man ställer upp :)))) Prata, skratta, prata, skratta...tårarna rann! GUUD vad jag saknar allt de här med dig människa - oftare än 2 ggr/år :(

Jag och Eva skulle höra av oss till varann när vi va på G hem för å kolla om det kunde bli sällsis hem oxå men jag va äldre, tröttare å tråkigare så jag va först :) Kollade med mamma då hon oxå va inne i stan å käkade med några men hon svarade inte... häpp, kliver på tåget å då ringer hon - FAN, jag är ju på centralen nu å väntar på tåget hem... Då kliver jag av i Årstaberg å väntar in nästa tåg - i REGNET å BLÅSTEN! Förstår man min kärlek till mamsen...:)) Vart en mysig resa hem med mer skratt...

Tankmätarn lyser när jag sätter mig i bilen för att köra hem, svänger in på Statoil då lite fort tänker jag - ha, eller huuur... Då tanklocket en vacker dag inte satt i (för en antagligen tankspridd Danne glömt den) så köpte jag sån som ska passa till alla. Där står jag, i REGNET å BLÅSTEN å försöker få upp den. Den sitter som berg, iskallt är de oxå... Tålamodet börjar tryta lite! Ger upp och åker hem, Danne får ta den imorrn å tanka!
Medans jag har varit å kramats med Anna så har han fixat min dator och färgskrivaren *KÄRLEK* Så nu ska här tas roliga kort, köpa fotopapper och ramar för att fylla tavelväggen *klappar händerna* Så roligt så roligt....

Danne hämtade Dite efter jobbet så imorrn då jag ska simma är hon helt med på att rita, de kommer bli bra! Efter de hämtar vi Abbe, brudarna ska vara hos pappa å Lena. Vi drar till Maxi och kollar om dom har ramar, köper snacks inför festen på lördag å sen är de mys framför Idol!!

Nu är de kudden som gäller...
På återhörande!!

Inga kommentarer: