... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 29 oktober 2008

Internetstrul :(

Klockan ringde 9, upp och käka frukost...plocka lite här, plocka lite där :) Mötte upp Emsan 10:45 framför badet, in å vattengympade för kung å fosterland!! Nu jävlar ska fläsket bort!! Simmade sen 20 minuter. Vi käkade en god sallad och for upp till jobbet.
Blev en lugn dag där... min Eva med fam skulle komma så jag kompade å slutade tidigare.
Jag fick snusa på min lille goding Valle....som inte är så liten :) Jag å han kvar i svåra dagar :)))
Kjelle skulle hjälpa Danne med datorn. Han kirra de som vanligt i ett nafs så nu kan han surfa å spela sin musik igen :) När jag sen skulle starta min med 3dongeln så fungerade ingentingt!!!!??? Danne uppdaterade å installerade om som de står på hemsidan men inget funkar *grinig*
Nu surfar jag på Dannes lina. Han va snäll å lät mig sitta här men de vore ju trevligt om mitt, de jag betalar för, kunde funka å vi kan sitta här tillsammans!!

Idag ringde min Anna, BackeAnna som Danne kallar henne :) å sa att hon va nere i civilisationen...undrade om vi skulle kunna leka imorrn :)) Jaaaa!!! Även Frida skulle med, SÅ mysigt!!! Vi ska gå ut å käka å snacka massa skit, tiden kommer gå alldeles för fort!!
Danne åker upp till Enköping å hämtar Dite. Tänkte börja med att simma även på fredagarna fast jag har henne, hon får ta med sig ett ritblock eller så å sitta där uppe å titta ner på oss medans vi är duktiga :) Så dumt att en hel dag med träning försvinner "bara" för att hon är här... De borde hon klara! Så hämtar vi kidsen sen... de blir nog bra de!!

Nu ska jag försöka förstå mig på skrivarn så jag kan börja fylla på min fotovägg...

På återhörande!!!

Inga kommentarer: