... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 13 oktober 2008

Måndag

Ställde kl imorse för jag skulle åka till min svägerska Malin, va ju tvungen att hinna va där en stund innan kvällsjobbet...time flyes when your having fun! Va där i 5 timmar nästan, kändes som en kvart :) Tok på jobbet när jag kommer dit, 2 sjuka så ingen hade varit där på morgonen men kvällen fixade jag galant, såklart :) Imorrn blir jag dessvärre själv ... men men, ska nog gå bra de me!
Efter jag slutade åkte vi till Årsta å köpte byrån till sovrummet, ordet jag letar efter är - TUNG...jisses!! Saccosäck på Söder fick vi oxå med oss hem :) Nu har vi 2, saknas bara 2 till så har barnen varsin mysig saccosäck att ligga i framför tv på övervåningen... Tror dom ska få de i julklapp ?!?? inte riktigt bestämt mig än...
Imorrn efter jobbet åker i till Ikea, vi har gjort en söt liten lapp på de vi behöver :) SÅÅÅ roligt!!!
Fortfarande inte kommit på nåt att klä ut mig till på våran inflyttningsfest *aningensångest* Tips???

På återhärande!!
PUSS

Inga kommentarer: