... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 22 oktober 2008

TRÖTT

*snark snark* så trött så trött... barnen sover och samma vill jag göra men eftersom jag har beredskapen måste jag vänta till 21 då det kopplas över till mig.

Det har varit en trevlig kväll med glada barn, Abbe spelade dataspel - Kalle kunskap, en timme då kl blitt 18...ingen tv eller data före 18. Brudarna är så nöjda att bara titta på, än så länge :) Vi tittar för att läsa oss sa Maya - sen är de nog ett körschema som måste upp på väggen, 17 minuter var eller nåt.

Matte kunde tyvärr inte komma ikväll så Ramirentlampan står kvar... Nästa gång dom kommer är det fixat förhoppningsvis, ska blocka fram lite förvaring åt dom oxå...

Älsklingen köpte en gräsklippare idag, så husligt :)) Så när han kom hem klippte han gräset, ca 50 minuter tog de å en svettig Danne kom in :) Det är en sån man trycker på, dom "självgående" är så mkt dyrare...bra med gratis motion!

Pannkaka, glass, sylt el socker, chokladsås och grädde till middag !?!?! Kan tyckas konstigt då vi ska hålla igen på såna saker i min familj...MEN, matsäck till brudarna imorrn å pannkaka är alltid önskemålet, sen är jag alltid den "tråkiga" och "elaka" föräldern som inte tillåter sånt ... fan så jävla tråkigt!! Då bestämde jag mig för att ta fram chokladsåsen oxå!!! Lyckad middag iaf :)

28 minuter kvar, sen får jag somna ...

På återhörande!!!

Inga kommentarer: