... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 25 oktober 2008

Somna själv!!!! :/

De é vad jag måste göra ikväll ... huuuuvvaaaa!! hur ska de gå?? Nog anledningen till att jag fortfarande är uppe :) Danne är ute med några kompisar så de é nog ingen idé att jag sitter uppe å väntar på att få sällskap till sängen. Nu känns huset väldigt stort, ljuden är väldigt starka :/ Vääääldigt mörkt ute!

Har jobbat idag och ikväll, 9-21...samma imorrn, SEN är jag ledig i 2 härliga dagar!! Ska visserligen umgås med hon jag är KP åt på tisdag eftermiddag men jag slipper jobbet iaf.

Kontakter ska nu har ordnats i brudarnas rum (vågar inte gå upp i mörkret å titta *s*) Inte till allt tydligen men dom slipper iaf Ramirentlampan :) Svågern kom imorse när jag åkte till jobbet. Har blockat lite idag så en tripp trapp trofast med lådor ska köpas imorrn och sättas in i deras rum, kommer bli strålande bra! Nån hyllvariant som saknas sen bara till deras böcker så ska nog rummet kunna bli iordningställt...

Vi åkte till ECO i Länna igår å fyndade lite *me like* Abbe fick en matta å 2 tavlor, jag fick lite ljus, julsaker, ramar och färgpatroner med fotopapper :) Danne fick ...!? göra mig glad ;))))

Nu måste jag nog hit the sack ... önska mig lycka till!!

På återhörande...

1 kommentar:

Frida sa...

Hej, jag har en utmaning till dig. Läs i min blogg så ser du vad det är. Kram Frida