... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 18 oktober 2008

Helg igen...

Barnfredagen gick som vanligt i mysets tecken, jag gjorde kycklingklubbor med klyftpotatis och grönsaker - allt gick åt och de va nöjda å mätta barn efteråt, sånt är alltid lika trevligt!
Mamma kom över och tittade på Idol som vi gjorde fruktsallad till, riktigt gott de med...
Idag va vi ute på förmiddagen, Danne klippte till ena häcken å jag lirade fotboll med barnen.
Dannes jobbarkompis med fru å barn kom över på en snabbfika, fick många komplimanger för huset *stolt*
Snart drar jag iväg till jobbet, kör lite xtra ikväll/inatt - Vinyl topp 500 på Globen ska vi till, börjar då jag brukar gå å lägga mig :))
Imorrn är de fika-kalas för brudarna fyller 5 nästa helg, då är dom ju hos Magnus så därför har vi fika nu... Lär ju va lagomt pigg till de när jag ska va ute större delen av natten :) Blir nog en tidig kväll imorrn...
Inflyttningsfesten/maskeraden närmar sig, har nog kanske ev kommit på vad jag ska vara, allt hänger nu på priserna, hoppas det inte blir för dyrt!! Längtar tokigt mkt dit iaf...

På återhörande!!

Inga kommentarer: