... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 21 oktober 2008

Tisdagkväll

Sista fotbollskvällen ute för Abbe *brrrr* Tack gode gud för de... 9:e nov börjar inomhusträningen, hoppas på en bra tid. Den tid det var snack om innan var 15-17 ?? Förberedelse inför middagen har man inte en suck till, sen skjutsar Danne upp Dite vid 16 så jag vet inte hur vi ska få till de...hoppas på en bättre tid som sagt! 12-14 hade varit perfekt...

Jag å Magnus är automatiskt (om vi vill såklart) med i en tvillingundersökning, nu har vi fått förfrågan om vi vill svara på några frågor och sända tillbaka. Även dagispersonalen ville dom ha svar från. NÅGRA frågor??? De é fan en hel roman, tar väl en hel dag å svara på dom där frågorna...har räknat nu, de varierar från 10-30 frågor på varje sida och det är 34 sidor, alltså runt en 1000 frågor...jisses

Imorrn kommer svågern och fixar elen i brudarnas rum - sååå nice! Slipper dom den stora STARKA Ramirentlampan :) å jag slipper förlängningssladd mm i allrummet ...Måste köpa mer förvaring åt dom oxå - BEHÖVER PENGAR :))

Appropå pengar har Danne varit på "arbetsintervju" idag, hon hade tydligen gillat honom - who can blame her ;) så han ska provjobba på torsdag. Blir bra de för då kan jag jobba lite mer kvällar - mer pengar för mig oxå!

Det börjar närma sig inflyttning/maskeradfesten :))) 20 st har anmält sig på FB, ca 8 som inte har FB kommer ... så runt 30 st + - nån kommer... Ska bli SÅÅÅ roligt! Vet inte vad jag ska vara än bara, allt hänger som vanligt på priset!

Röksugen som SATAN är jag ... nu har jag fått de sagt!

Va på Neurologen igår på Huddinge, gjorde massa olika tester, tog blodprov!!!!! och svarade på en hel del frågor ... Mina Madopark tar slut om 10 dar så hon skulle sätta röd lapp på mitt ärende så jag får besked åt nåt håll innan dess...

Läste på min vän Kattis blogg att dom är i Uppsala nu, KOOOOOM å kramas med mig!!!!!

Nu må jag nog krama kudden...
På återhörande

1 kommentar:

Anonym sa...

DET VERKAR MINSANN SOM OM JAG KAN KOMMENTERA DINA BLOGGAR HJÄRTAT...