... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 1 december 2008

Måndag

Vad har hänt sen i onsdags då??
Torsdagsmorgonen ringde väckarklockan 5:45, upp på cykeln och gjorde 1.6 mil *trött* men jag vet ju den sköna pigga känslan i duschen sen... Mystiska än idag ouppklarade läten från övervåningen :/
Utvecklingssamtal med Albin och hans fröken på skolan - de va både ris och ros... Han är verkligen en SMART kille men så osäker i sig själv så han vill gärna härma dom "mindre bra" killarna på samlingarna osv... prata prata prata praaata är biljetten. Ta bort roliga sakerna som är inplanerade om han inte sköter skolan, punkt slut!
Julhandlade med jobbet på kvällen å där fyndade jag lite - me like :) Danne hämtade Dite...
På fredagen var det då jag å Dite hemma, hon gjorde sina läxor och sen skulle jag iväg å simma... Då ringer Malin å frågar om vi inte ska komma dit istället, låter ju MKT trevligare :) Jag hämtade kidsen tidigare å så åkte vi dit. På kvällen blev de såklart mys till Idol, äntligen åkte Johan!!!
Lördagsmorgon - cykling...sen bara slappade vi. Magnus hämtade Albin och åkte till hockeyträningen. Danne hjälpte Pierre å Marina med en tvättmaskin. På eftermiddagen kom bror, hans fru och son över - överförtjust Albin!! Vi hämtade pizza å GUD så gott de va :) När dom åkte kom Cissi, Jocke å barnen över ... Fullt ös och en sen kväll :)
Söndagsmorgon - cykling ... Albin hade fotboll så jag å brudarna åkte dit med honom medans Danne skjutsade upp Dite.
Idag har jag jobbat - första dagen på stegtävlingen... Nu är det blodigt allvar :) Jag skulle träna 15-16 efter jobbet men då ringde min Eva och hade en timme att slå ihjäl i Salem, då MÅSTE man ju ställa upp :)) Fick pussas med min Valle som jag ska vara barnvakt åt i helgen...
Vi strosade runt å pratade ikapp oss lite grann (läs jag pratade) men sen var det dags för träning. Danne va så snäll och hämtade barnen så jag fick de bästa av 2 världar!!
Det finns en omvandlingstabell för vissa sporter... Crosstrainern blev 5 550 steg så idag har jag allt som allt gjort 14 597 steg... Jag ska ju gå till badrummet å lite sånt innan sängen så de blir självklart lite över 14 600 :) Vattengympan kan man oxå omvandla som tur är, de ska jag försöka få till på onsdag...

Nu göras sig nattfärdig...
På återhörande!!

Inga kommentarer: