... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 20 december 2008

Lördag




Nästan en hel vecka har gått sen sist - ber alla pikare om ursäkt :)

Rockband var det på jobbet igår för hela slanten - SÅÅÅÅ roligt!!! Jag ska inte köpa de - Jag ska inte köpa de - Jag ska inte köpa de - Jag ska inte köpa de - Jag ska inte köpa de - Jag ska inte köpa de!!!
Efter jobbets slut gick vi ner till Passione där Emsan å Cicci skulle ta en öl, jag hade ju bilen så de fick bli 2 color - ingen gråt över de :) De va riktigt mysigt... Vi skulle bara sitta där en stund, Cicci gick efter bara en halvtimme men jag å Emsan blev kvar till halv ett. Hon stackarn skulle upp å jobba 9-21 idag :/ Tiden bara sprang iväg... Vi fick mkt bra sagt så det behövdes!
Danne va på julbord med jobbet och han blev VÄLDIGT förvånad när han kommer hem å jag inte är hemma :) De é ju inte så himlans vanligt... En väldigt trevlig kväll hade vi båda haft iaf!!

Barnveckan har varit bra, snälla barn så här inför julen kanske :)) Fina och inte minst oväntade julklappar har jag fått *rörd* Tack snälla ni... Ett julkort oxå som va helt oväntat och man blir så glad in i hjärteroten - sen får man dåligt samvete och en irritation på sig själv som inte kunde tänkt nå liknande tillbaka, innan ... jaja, får väl göra nå fint tillbaks fast lite försent !? Eller blir de bara patetiskt då??


Ikväll är vi bjudna på middag nånstans vid Drottningholm, då ska de oxå bli Rockband :)) Så tråååkigt... NOT!!

Trevlig lördag på er....




Inga kommentarer: