... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 6 december 2008

Lördag

När Valle vaknar på natten är det bara å ge honom mat så somnar han om sa mamma Eva, de ska hon allt få äta upp :)) Han va hur pigg å glad som helst vid midnatt och fram till 02 ungefär... Så när han somnade vid 10 imorse så gjorde jag desamma :)) Vi sov nästan 2 timmar - SKÖÖÖNT!! Nu orkar vi va vakna å parta ikväll ;)
Jag tänkte att han itne hade bajsat nåt sen jag hämtade honom, masserade magen lite och efter ett tag började han krysta...Världens gallskrik så jag skyndade mig att ta bort kläder å blöja för att hjälpa till med lite "bencykling" De kom jättemkt å de va stort :( Stackars liten va ont de gjorde, när den kommit ut rann tårarna men han log stans leénde = Oooh så skönt!!
Danne har busat med honom å gett honom mat medans jag cyklade 1.8 mil = 11 700 steg :) *nöjd* Märks på stegräknaren att jag inte haft barnen hemma och tagit de väldigt lugnt, 6 500 steg bara, får dansa mkt ikväll :)
Imorse vid 10 tog de max 1 minut så sov han, samma nu...väldigt lättsamt barn att söva ner :)
Nu ska jag hoppa in i duschen å försöka göra mig vacker inför festen... Valles första 30årsskiva :)

På återhörande!!

Inga kommentarer: