... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 8 december 2008

Måndag...

Idag har vi haft tävlingen 1 vecka - räkna ihop veckans steg och sen ta emot alla andras resultat och göra en lista på jobbet imorrn! Mitt resultat blev iaf 139 726 steg...

Idag cyklade jag 2.1 mil vilket blev 12 700 steg och har so far gått 10 370 steg och de lär nog inte bli så himlans många mer idag :)

Slagit in lite julklappar har jag oxå gjort, fikat med Malin - lika trevligt som vanligt!! Åkt kommunalt in till stan å käkat middag med Frida å satt sen på ett fik å snackade skit, det är sån skön känsla att man träffas så sällan men det är som igår varje gång och intressanta samtalsämnen. Danne kom in å hämtade mig å så åkte vi å köpte/hämtade mina 2 julklappar - heeeelt galet, ett löpband och en orbitrec!!!! Jag är så underbart bortskämd!! Han gjorde såklart ett klipp på dom med sina kontakter men ändå!!! Nu kan jag få varierad träning hemma när det är ont om tid och på barnveckorna- tjohooo tjohooo :)

Imorrn är det julbordskryssningen med jobbet, 3 boenden och Emsan...ska bli jättekul!! På onsdag när jag kommer hem så kommer Annika hit och ska göra mina naglar. Hon är inte proffisionell, har det bara som hobby = billigare men ändå duktig... Passar mig och min plånbok perfekt :) På torsdag har vi jullunch på jobbet, julklappsutdelning och en gemensam Apt. Efter de blir de lucia på brudarnas dagis, tillbaka till jobbet och hämtar upp några boenden för kommande Tacokväll, iväg en snabbis till Albins skola för att se hans luciauppträdande och sen tillbaka till jobbet och Tacokvällen...
På fredag kommer släkten för lussefirande och idolfinalsmys - Vi blir en himla massa om alla kommer, 14 vuxna och 7 barn :) MYYYYS!!!
På lördag är de upp TIDIGT för kryssning med barnen, det ser jag verkligen fram emot... Deras miner när dom ser stora båten :) Söndag oxå upp väldigt tidigt då båten kommer in 06:10 *gäsp* :)) På söndag kväll lär jag nog bara sitta i soffan som en zombie efter den hektiska veckan :)

Nu är det sängen som gäller för att ladda batterierna och orken :)

På återhörande!!

Inga kommentarer: