... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 14 december 2008

Söndag

Min starka älskling å svåger bär upp träningsredskapen till övervåningen... Tack grabbar!!!

Min fina fina mamma....

Halva släkten ... Syster Åsa som är glad :) Hennes man Marre, systerdotter Stephanie bakom tekoppen :) Mamma skymtar, Danne pratar illa om matbilder :) och goa Malin längst fram...


Kidsen å Danne myser i överslafen...



Ansiktsmålning....




Jag är fortfarande väldigt trött!!! Denna vecka blev lika hektisk å galen som jag trodde :) Det är ju härligt å roligt när det rör på sig men nu vill jag bara ha de lugnt!!
När vi kom hem från båten imorse käkade vi frukost å sen somnade vi hela högen :) Danne väckte mig efter 3 timmar å de va cement i mina ögonlock!! Jag skulle lägga mig tidigt men kl har nu hunnit bli 22:45... Kollade på Svenska Hjältar!
Båtturen blev iaf väldigt väldigt lyckad!! Värsta goda efterrätterna och värsta bästa sakerna att göra - citerat Albin :)
Lussefikat med familjen och Idolfinalen i fredags blev oxå lyckat - mucho myso!!
Stegen denna vecka blev 142 401 steg... Igår och idag har vari vilodagar då man både ska ha de och att jag inte haft möjlighet till träning, idag har jag knappt orkat vara vaken :)
Imorrn är en ny dag, ny vecka så nu fortsätter stegtävlingen å väger ner i livet...
På återhörande!!!

Inga kommentarer: