... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 5 december 2008

Fredag


Det blev träning igår, längre än vanligt för jag skulle va kvar på löpbandet tills ungarna kom ner med pappa då dom ville se hur jag såg ut där :) Det va DropIn på Albins skola så dom blev väldigt mycket senare än vad jag tänkt - jag hade helt missat att det var de :/ 17 778 steg blev det igår + då 5 550 från Orbitrec:en... = 23 328... Hittills idag har jag gått 14 248 steg, ingen träning!


Hämtade Valle efter jobbet kl 12, han somnade direkt i bilen, jag gjorde all tvätt medans han sov ute i vagnen - just like the old days :)) Efter han vaknat, fått ny blöja och mat i magen promenerade vi till Tumba centrum - han somnar igen :) Jobbigt att bli underhållen av tant Linda !? :) Går på systemet åt Danne medans han är uppe hos syster å hjälper systerdottern med moppen, där var det tyvärr beställt fel delar så han kunde inget göra. Han kommer ner till centrum och vi äter en GOD Foccacia med deras underbara klägg till :) De va ett tag sen man åt mat med ett barn ... hahaha ... men han är så go å glad så de va inga problem, sakerna hamnade bara av nån underlig anledning på golvet hela tiden! Promenad hem igen så lite träning kan man nog se de som...!? Nu snusar han sött i sängen, han somnade i den ställningen ni ser på bilden :)

Första halvan av Idol är avklarad, jag har faktiskt röstat! Hoppas att Kevin och Alice går till final där Kevin kommer vinna hela alltet... han är ju helt otrolig!!!

Stackars lilla mamma är fortfarande sjuk :/ över en vecka nu... *kryapådigkramar*

På återhörande!!

Inga kommentarer: