... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 7 december 2008

Söndag...

Vi glömde matstolen så de enda rätta var ju att sätta de bästa på bordet :)

Så här go å glad har han varit hela helgen...


Snart är denna helgs barnvakteri över, så fort de har gått :/ Han är verkligen en tacksam kille att ha å göra med! Så himla glad å snäll hela tiden - även på natten :) Inatt va han vaken mellan 03:30-06:30 sov till 7:30 men då ville han upp... Vi tassade omkring då Danne sov på soffan, han mådde inte så bra igår kan jag säga för att uttrycka de milt...Moahahahaa! Kan säga så mkt som att han fick städa toaletten efter sig ;)
Valles första 30årsskiva gick bra, många människor att titta på och bra musik att lyssna på :) Han somnade snällt i vagnen vid 20:00 och sen bar vi upp honom på övervåningen, funkade finfint med barnvaktsmakapären... När jag skulle klä på honom vid midnatt vaknade å de första han gör när han ser mig - LEEER ... då bara smälter man ju! Lika tyst, glad å snäll hela vägen hem, käkade lite välling å somnar om. Sen att han hade sovit klart halv fyra är ju en annan historia :) Mamma Eva ringde å dom kommer vid 13, tänkte först att jag skulle ha cyklat, duschat å gjort mig klar tills dess...men, de é ju dumt å stressa :) Valle vaknar nog när som helst å de é ju mysigare å gosas då en stund än att svettas på cykeln! De kan jag göra sen i eftermiddag.
Igår gick jag 11 745 steg, blev inte så mkt dansning men jag är nöjd ändå med tanke på att jag inte ansträngde mig, fick ju 11 700 steg från cyklingen oxå så de blev 23 445 steg sammanlagt.
Kommer ta de väldigt lugnt idag så jag måste cykla och få ihop stegen på de viset.
Idag ska jag ringa städerskan oxå och hoppas på att dom kan komma å städa huset på fredag, underbar känsla att lägga energin på nå annat och ändå ha ett fräsht och städat hem - LYX!!
Det är värt varenda krona... Min Evas städerska så de känns skönt att man kan lita på dom, kommer iof va hemma eller i närheten dom första gångerna men ändå, de é ju inga främlingar på de viset...
Nu ska jag slappa vidare tills lillkisen vaknar!
På återhörande!


Inga kommentarer: