... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 2 december 2008

Tisdag

Tisdagskvällen betyder snart vägning och mätning, känns väl sisådär den här veckan :/ Ikväll kom syster och systerdotter över = te och lussebulle ... jag kan INTE hålla mig, de éeee ju så gott :/ Hanns inte med nån träning idag heller *skäms på mig* Hoppas jag kan få till vattengympan imorrn! Förra onsdagen blev de + 1 hekto, får se vad det blir imorrn...

På stegtävlingen har de blitt 15 436 steg idag, DE é iaf bra :) Dom här 2 dagarna tillsammans är det 30 204 steg...

Andreas följde med oss hem idag och sover över, dom va så söta i sängarna när dom skulle sova... Dom fnissade å höll på :) Första gången Andreas sov borta tydligen och de gick ju hur bra som helst, han somnade först... Imorrn ska Alicia följa med brudarna hem...

Nu ska jag sova...
På återhörande!

Inga kommentarer: