... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 3 december 2008

Onsdag

Vad är det som händer!?!?!? Jag tränar å tränar å tränar å tränar ... skurit ner på frukostmackorna från 2 till 1, äter jättelite godis, inga mackor på kvällen. Tar 1 sukett i kaffet istället för 2, dricker ganska mkt vatten ... Denna vecka har jag gått upp igen, ett halvt kilo :(
Jag tränar nästan 4-5 dagar i veckan, ibland har det blivit 6 dagar ... varierad träning oxå som ska va de bästa - simmar, gymet, cykeln och vattengympa ... Varför går jag inte ner minst 1 kg i veckan för :( :( :( :( ??? Visserligen ner mätningsvis men de é inte heller mkt *gnäller*
Jaja, bara att fortsätta kämpa, i know...men lite jävla tröstlöst känns de!!

Stegtävlingen går bra iaf, tjänade 4 100 steg på vattengympan idag och så har jag gått hela 23 821 steg!!! = 27 921 steg :)) Jag SKA som sagt vinna!!

Helgen närmar sig då jag ska vara barnvakt, så himla himla mysigt ska de bli! Älskade mamsen är sjuk, varit de en vecka nu så jag hoppas att hon blir pigg snart, då kanske vi kan ta en promenad på fredag eftermiddag med lille Valle i vagnen :)

Ikväll har Alicia varit här å herregud så uppspelta dom va i bilen hem :)) Det är himla speciellt att ta hem en kompis... Dom é så söta!! Hennes bonuspappa Adde hämtade och va imponerad av huset, då blir man mallig igen :)) Alicia sa tydligen de oxå till Danne :)

Pappa ringde å frågade om han fick hämta kidsen imorrn - jättebra, då kan jag träna så kommer dom ner dit sen = slipper stressen... Orbitrec:en 25 minuter ger 5 550 steg ;))

Nu kudden
På återhörande!!

Inga kommentarer: