... Kärlek ...

... Kärlek ...

fredag 22 maj 2009

Trött å skallebank

Så himla trött och en ihärdig huvudvärk :/
Är det det tryckande vädret?
Att jag inte hunnit i kapp sömnen sen förra helgen?
Att jag har varit liiiite nervös inför systerdotterns skalloperation?
Mkt på jobbet?
Känslan av att man inte räcker till, orkar, behärskar ?

Jaja...de ordnar sig!

Jobb jobb jobb jobb ... Vet inte hur många dagar i rad jag jobbar, vill inte kolla efter, då kanske jag blir deprimerad !?
Skulle så gärna INTE vilja jobba i eftermiddag, då skulle jag kunna åka in till å pussa på Steffi!

Men, va é en bal på slottet ....

2 kommentarer:

Syster sa...

Hej hej!

Hoppas du fått sova inatt.
Länken till dagens YouTube är texten "SÅ SÖT!"
Klicka där.

Puss

Syster sa...

Pratade jag i mobilen igår... Hm... Marre kanske.
Behövde inte åka in, men hon hade svårt att sova och har ganska ont just nu. Hon har tagit sina tabletter så jag hoppas dom verkar snart. Annars får jag nog ringa in till avdelningen.