... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 17 maj 2009

Förbannade kropp

Nu är det 3e gången jag går upp ... vettefan om de é nån ide å lägga sig igen :/ Tvätten är iaf vikt, maskinen går och är säkert snart klar då jag satte på den förra gången jag va upp. Kan jag ju hänga upp den i brist på annat... Konstigt nog verkar jag va den ende som är vaken !?

Vi va till McDonalds idag då det var ansiktsmålning ... Alva bangade, ville inte bli kletig i ansiktet ... kommer de hålla i sig vad gäller smink i 13årsåldern oxå?? Vi skulle ju inte käka där så de kändes lite halvdumt men vi donerade en slant till Ronald McDonald och så tog en vi en kaffe å glass... det är väl helt ok??

Sötaste Hello Kitty fast endast med rosetten å sen Spiderman såklart...

Jag å mamsen på Rix FM-festivalen...

När man sitter på Dannes axlar ser man verkligen ALLT :)


Jag å Maysan ...



<3>
Jaha...så var de här gjort då ... inte mkt fantasi till nå mer ...
Blip å alfapet kanske om nån fler än jag är vaken...











Inga kommentarer: