... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 12 maj 2009

STOLT MAMMA!!

Det är vad jag är...


Igår en massa beröm över Maya, idag en massa beröm över Albin på hans utvecklingssamtal. Albin får, när han ler och skrattar äkta vääärldens finaste skrattgropar och dom kan jag säga, fanns där under hela samtalet :) Han blev lika stolt som jag och Magnus över allt beröm han fick då han har ansträngt sig så till den milda grad att vi inte längre får hem nå mail, inte fått på 2 veckor.

Här klistrar han in sina fina guldstjärnor han förtjänar när han varit så duktig :)

Knyta skorna fick han hemläxa på att kunna tills han börjar 1:an, han fick en stjärna iaf för att han lovade och fröken tror på honom :)





Brudarna och deras kompisar på dagis ...



Albin är fotograf, jag smittar nog av mig för hans kommentar va - Oh, mamma...vi måste ta kort på er då ni är så fina :))
Jag cyklade till jobbet även idag vilket då fortfarande innebär en ond rumpa :) Men nångång ska de väl gå över !? Trodde de skulle underlätta när man har en fläskig rumpa, inte de...
Älsklingen jobbar på huset ikväll så jag får vackert ta på mig kläderna nu och rasta djuret...
så då gör jag de nu...

1 kommentar:

Syster sa...

PLUTTAR!!!!!!
Pussar i massor!!