... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 17 maj 2009

*suckar*

Ja, nu har klockan blivit 6:24 ... ibland säger man att man inte har sovit många minuter just för att betona att man sovit dåligt. Men inatt har jag inte sovit en minut, inte ens en sekund... dom 2 sista timmarna har jag inte kunnat sitta här ens en gång för lite sällskap för kroppens jääääävla "kramper"... jag är så trött i skallen, kan knappt hålla upp ögonen men så fort jag lägger mig så börjar de. Försökte få med mig världens tröttaste Pixie ut för nån timme sen men de gick inte, hon tvärvände å la sig igen. Försökte nyss igen att få ut henne på en liiiiten promenad, hon stack upp till stubben - kissade å sprang sen in...


Nu vaknade Albin, blev jätterädd att jag satt här och FÖRVÅNAD :) Jag brukar ju aldrig vara vaken före honom. Lyckan för honom är nu total... Kul att nån är glad.
Ska väl sätta mig hos honom i soffan å kolla på tv, kanske kan slumra till?


Senare idag ska vi till syster, vi kommer nog vara allihopa eftersom Steffi opereras imorrn ... Jag är nog den piggaste tjejen!!


Usch, just nu suger livet....

1 kommentar:

Karin (lurk) sa...

Nej men vad är det som är fel? Är det magen igen?

Jag har träffat dina söta tjejer idag! Sonen ska börja på den avdelning de går nu, fast till hösten när de har försvunnit.