... Kärlek ...

... Kärlek ...

måndag 25 maj 2009

Ääääntligen ledig!!

Efter 7 dagar jobb är jag äntligen ledig, ledig i 2 dagar tom ... obeskrivkigt härligt! Nu är det ju iof så att tvätten ska tvättas, hängas, vikas och läggas in, sängarna måsste bäddas rent. Jag har redan tvättat tjejernas täcken, ska väl ta kuddarna oxå, är rädd för att dom bara ska "smulas" sönder !? Jaja, är väl bara te å köpa nya om så skulle bli fallet. Dom måste tävttas!

Måste tillbaka till S-tälje då jag fick fel pärla till näsan, fanns ingen gäng-grej på den...lite svårt att skruva på den då.
Byta bil samtidigt med gubben då nåt är vaj med familjebilen :/ å vi som ska till Halmstad med dom på torsdag :( Hoppas det inte är nå stort fel!! Den läcker in vatten och så låter de konstigt ibland när jag svänger...

Nu ska jag spela alfapet med världens bästaste systerdotter <3

Inga kommentarer: