... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 14 maj 2009

Torsdag

La mig med ond skalle - vaknade med ond skalle :/ men de har blitt bättre under dagen iaf... JA, jag har mina glasögon :)


Igår åkte vi till Västerhaninge för att köpa våran "nya" bil ... och här ser ni skönheten...

När vi ändå va där så åkte jag till kyrkogården för att titta om farmor och farfar låg kvar ... å de gjorde dom. Har för mig att nån sagt att efter 25 år tas graven bort i brist av platser ... Antingen stämmer det inte eller så har dom ingen brist !?
inga blommor eller nånting :/
Farfar blev endast 48 år - prostatacancer, han dog 4 månader innan jag kom till världen
Farmor blev endast 57 år - levercancer
Denna bild är till dig syrran - hästtransporter är inte heller så roligt att hamna bakom :)










2 kommentarer:

Syster sa...

:)
Näe, det är inte heller roliga att hamna bakom, och husvagnar!
Tjusig bil!!

Beatrice sa...

Usch vad trist att dom dog så unga! Ja,Cancer är hemskt!

Jag har sett en bild på din farmor,hon var vacker! Syrran har den bilden.