... Kärlek ...

... Kärlek ...

onsdag 27 maj 2009

Saker att se fram emot..

Det har jag, ganska mkt av tom - va lyxigt :) Idag ska jag dock till VC och utreda Skölkörteln :/ = sprutor antar jag :(
Kl 10 är det dags för de, kl 12 ska jag träffa tjejen jag är KP åt och kl 15 börjar jag jobba...

Gårdagen va....annorlunda! Jag hade en sååån dag, jag hade sån jävla otur - orkar inte skriva upp allt ... jag fick en fin kväll med Mia inne i stan iaf som uppvägde allt! Tack gumman, alltid lika roligt med dig och det är som vi sågs igår även om de gått ett halvår sen sist... Vips så stänger alla ställen vi sitter å pratar på - va fan, vi kom ju nyss?? :o)

Imorgon är det dags för Halmstad med Malin och tjejerna!! Ska bli SÅÅ roligt! Komma bort, inga måsten, äta gott, dricka gott, shoppa på Ullared, snacka skit, röka gärnet på nya fina altanen, sola ....

Jag kommer ju sakna älsklingen såklart :o)) Moahahahahaaaaa.....

Bilen är fixad och takboxen är på *tummen upp*

Jag hinner nog ett parti Alfapet innan jag drar ;)

1 kommentar:

Syster sa...

Åh, vad mysigt!!!
Ha så skönt och vi hörs när jag kommer hem.
Pussar och kramar