... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 26 januari 2010

Nåt att se fram emot

Det är bra att ha ... å jag har flera roliga saker denna vår att se fram emot!

Det som ligger närmast till hands är en kryssning med Emelie, det ska bli jättemysigt! Bara äta å dricka gott, prata tills vi har skavsår i öronen!

Sen har jag idag, beställt biljetter till en teater... Faktiskt :)
Bruden som visste för lite med Pernilla Wahlgren, Peter Magnusson och Marti Björk.
Lördagen den 6:e Mars .. Det ska bli riktigt kul!!

Annars mår jag liiiiite bättre, febern är borta för tillfället då jag tog Alvedon och Ipren för 3 timmar sen. Bröstet känns aningens lättare men andningen är fortfarande väldigt ansträngd. Känns riktigt piss faktiskt då det är min skola imorrn, första riktiga dagen :(
Jag har sjukskrivit mig på torsdag oxå så jag helt bara ligger hemma och kurerar mig.
Jag är ju en av dom första som går till jobbet men det resulterar ofta i att man sällan blir riktigt frisk. Det är ingen som tackar än för de så denna gång, då jag är riktigt dålig ska jag va hemma tills jag är frisk! Jag har bra arbetsmoral iaf, det handlar inte om det!
Vem försöker jag övertala??

2 kommentarer:

Syster sa...

hej sjukling även om du nu börjar må lite bättre.
oj, vilken fin ny design du har!! jättesnyggt!
pözz

Camilla sa...

Jag vill oxå kryssa med dig! <3