... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 10 januari 2010

Nya tag...

Ja, nu är det nya tag som gäller ... Jag längtar faktiskt efter min bok! Ni som känner mig och inte vet om de gapar nog ;) BOK?? Linda?? Naaa ... Men så är det :) Jag har köpt en bok och jag längtar efter den. Får den nog på måndag.

Igår va jag lite rastlös efter jobbet... vi kollade på film och käkade.
Danne sa lite skämtsamt
- Ska vi gå till TB:s?
- Ja :)
Men som sgt, de va mer ett skämt å han ville inte...men nu hade han fått igång mig. Jag fråga Camilla om hon hade lust, hon va nybadad å mös i morgonrocken men offrade sig och följde med mig - goa människa :) Kommentaren jag fick när jag frågade
- DU vill gå UT?? :)) Det hör alltså inte till vanligheterna som ni förstår.
Väldigt trevlig kväll/natt blev det, va hemma strax före 03 och det är sent för att vara mig :)

Idag?? - mja, mår inte så väldans bra kanske ...
Sugen på ostbågar och BJ - New York... Iskall Cola... Mintkrokant... Dillchips med dilldip

Inga kommentarer: