... Kärlek ...

... Kärlek ...

torsdag 21 januari 2010

Uppdatering

Lördagen va ingen rolig magdag... Danne va snäll å hämtade Albin så jag kunde va hemma, jag låg absolut inte vilket jag hade velat om jag kunde rå över mina psyktvångshandlingar :)
Jag plockade å fixade för det var rörigt hemma.

Mamma kom över trots att jag va en grinpuppa :)

Skattjakt fick dom - succé blev de som vanligt, vi spelade spel - tjafs efter första omgången så jag avslutade de, som vanligt :/ Förstår inte att dom måste tjafsa å bråka om allt! Sååå tröttsamt!!

Efter barnen lagt sig så tändes ljus på övervåningen, vi korkade upp en (två) vinflaska och plockade fram ost och kex - Linda ingen grinpuppa längre :)

Jag har börjat min utbildning - Pedagogiskt Ledarskap... Ojoj vad information, det kommer aaabsolut bli jättebra men just NU... Galet mkt information som tas in, ett nytt system på datorn att lära sig, hitta sin plats i "klassen" Man kan ju bara ana att det är ganska så starka människor som väljer denna kurs. Inte för att jag anser mig själv som en stark personlighet - pratar ganska mkt och har mkt att säga till om mkt :) Men några av dessa människor !!! MY GOD, lär er att hålla käften rent ut sagt!! Reflektion är absolut jättebra och det är ett ämne som vi har för sig i kursen ... MEN ... Dessa människor har nånting (oftast poänglöst och ointressant) att säga om allting !? Man behöver inte kommentera allt!! Och så märkte jag att när det inte är nån mening att bygga vidare nånting på (man kan nu bevisligen bygga vidare på mest märkliga sätt) så sitter dom och Mmm:ar och nickar med huvvet´, eller tvärtom då om det är nåt negativt...
SHUUUUT THEE FUUUUCK UUUUP!!!!

Joråsåatte.... men de blir bra!!

1 kommentar:

Syster sa...

hoppas skolan går bra, fast det vet jag att det kommer att göra. :)
Kram