... Kärlek ...

... Kärlek ...

tisdag 12 januari 2010

Andra planer

Kom hem tidigare än planerat, satte mig för att fortsätta på min story, gjorde så en stund men kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Till slut gick det inte att hålla dom öppna.
Jag skulle bara lägga mig och vila en stund - 2 timmar senare vaknar :/ Om möjligt ännu tröttare men tvingar upp mig, kommer ju inte kunna somna ikväll annars.
Jag är JÄTTEsugen på Sushi, vi har ett bra ställe några hundra meter härifrån.
Danne ska bort ikväll så de känns väldigt bra i själen att beställa mat därifrån, hyra en riktig tjejfilm, lägga mig under filten med massa ljus tända å bara ha egenmys...
Då har stället stängt!?!??! Vattnet har frusit *suck*
Heron har sushi - orka åka dit, NEJ!
Då har jag ingen lust att ta mig ut i kylan bara för att hyra film. Så istället för egenmys blir det nu fil, flingor och en hårdmacka samt att byta gardiner å ta bort Julen ... Blääääää!!!

Näää, jag gör nå roligare att äta, tänder fler ljus, kaaaanske byter gradiner, kryper ner under filten iaf men läser min bok... JA, de gör jag!!

Inga kommentarer: