... Kärlek ...

... Kärlek ...

söndag 3 januari 2010

Nytt år...

Mkt skit har hänt och jag är helt tom och trött i kropp å knopp... Så fruktansvärt trött fast man har sovit bra, så orkeslös fast man inte gjort många knop.
Dumma jävla idiotiska människor tar min kraft och energi och jag vet inte hur jag inte ska låta dom göra det!?

- skit i de säger nån... Men de drabbar ju mig, hur kan jag skita i de då??
Jag skulle inte göra på de viset, varför är det "ok" för en människa att göra eller säga nå dumt? Och sen nästan de värsta, inte få stå för de!!
Varför ska jag bara ta skiten?
Varför är det jag som blir "boven" eller den jobbiga för att jag sätter ner foten å säger nej, det är inte ok!!??
Jävligt märkligt måste jag säga. Vart är världen på väg??

- ta de bara, gör inget, va den starka, visa hur man ska vara säger en annan...
Med facit i handen, vad får jag ut av de?? Inte ett jävla skit mer än ångest, huvudvärk och dåligt humör!

Ska jag gå med i gruppen?
Ska jag oxå bli en egoistiskt skitstövel som kastar ur sig skit lite här å där för att sen bara nonchalant himla med ögonen eller dra upp axlarna å tycka det är ditt bekymmer om du orkar ta åt dig eller bli ledsen över mina ord eller min handling!
Eller ännu bättre, jag gör dig jobbig som tar ton över att jag har betett mig illa.
Jag ger dig dåligt samvete för att du blir ledsen över dumma saker jag gör mot dig...

Så jävla trött på skiten!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vet du älsklingen min....
Du skulle aldrig kunna bli varken ego eller en skitstövel.
Och det är jag jävligt glad över!
Det finns så många andra som axlar den rollen så bra.

Jag vet hur det känns och hur jobbigt det kan vara.
De som förlorar på det i slutänden är iaf de egocentriska skitstövlarna,
och det är så man får försöka se på det.

Finns alltid här för dig... <3

Puss & kram