... Kärlek ...

... Kärlek ...

lördag 19 september 2009

Softlördag

Snällaste Elin tog beredskapen inatt oxå, känns väldigt bra. Det har varit rätt mkt sånt på sista tiden. Även fast det oftast är lugnt måste man ändå vara beredd. Nu när jag gillar Rosé kan man ju inte ta ett glas en fre eller lördagkväll om man skulle vilja, men ikväll kan jag, om jag vill :) ...

Maya sover hos mormor och Alva hos morfar å Lena ... Svärisarna kommer över snart och antagligen M, P & Angelo.

Pratade nyss med Albin och frågade om han är på g hem, överlyckligaste killen då han gjort mål idag :))

Det blev som sagt ljus, filtar, öppen brasa å mys igår ... Pappa å Lena gillade verkligen Ornö så det blir nog fler turer ut dit... Vi tittade på Dirty Dancing igår och även fast det är herrejesus många år sen man såg filmen sist så kan man alla repliker å all musik :)
Han va bra snygg på den tiden måste jag erkänna... Ghost lär väl komma oxå snart antar jag...

Älsklingen köpte alfapet ut till Ornö som jag klådde mamma å Lena i ;)
Nu ska jag ta ett parti på blip innan alla kommer...

2 kommentarer:

Tommy sa...

Låte mys!

Själv sitter jag hemma, hundarna sover, funderar på om jag ska ta mig ett glas vin, gå ut med väcka hundarna och gå ut med dom eller lägga mig i ett bad och göra mig klar för kvällens fest.. VIP gäst på party båten Prins Bernhard i malmö i dag :)

Malin sa...

Gillar denna mening : "Nu när jag gillar Rosé" fantastiskt ;o)
Puss